سعی دارند همهچيز را دقيقاً بر اساس ترتيب خاصی قرار دهند تا هيچچيز غلط و پيشبينینشدهای پديد نيايد و هيچگونه بینظمی در كار نباشد. در ايجاد نظم و ترتيب احساس خستگی نمیكنند، همیشه تلاش میکنند همهچیز در زندگی و محیط اطرافشان نظم هندسی داشته باشد و هرچیزی که نیم میلیمتر جابجا شده باشد آنها را آزرده میسازد.
اینکه او به او سی پی دی مبتلا هست یا نه، نمیدانم اما در کارش که حتماً هست. علی افسرپور متولد ۱۳۵۶ است و مدرک کارشناسی گرافیک را سال ۱۳۷۸ از دانشگاه آزاد تهران گرفته. گرچه از بازماندههای نسل طراحان گرافیکی است که کارشان را با فیلم و زینک شروع کردند، اما متعصب و مرتجع نیست. به بیشتر امکانات و تجهیزات و نرمافزارها آشناست و مدام در حال کشف و تجربهی پدیدههای جدید. از همان سالهای دانشگاه شروع به کار کرد و دست تقدیر او را به سمت پروژههای تبلیغاتی کشاند. همکاری با استودیو «دایره» در سال ۱۳۷۹ و آشنایی با معماران جوان، تجربهی کار روی ارائههای معماری را برایش رقم زد و این همزیستی مسالمتآمیز بین طراح گرافیک و معمار، ارائههای معماری را به دو دورهی قبل و بعد از آن تقسیم کرد. ورود به آژانس تبلیغاتی «اشاره» و شروع دوستی و همکاری با علیرضا مصطفیزاده نهتنها نقطهی عطفی در زندگی حرفهایاش شد، بلکه باعث شد مفاهیمی چون اصول و علم تبلیغات، ایدهپردازی و خلاقیت از همان جا ذهن او را به شدت مشغول کند، که تا همین امروز هم با آنها دست و پنجه نرم میکند.
بیشتر >