سال ۱۹۴۰ در مجلهی انگلیسی آرکیتکچر رویوز از تایپوگرافی سوئیسی تجلیل شد: «تایپوگرافی سوئیسی همیشه خوب است.» موضوع این ستایش تایپوگرافی منطقیِ مکس بیل، ارنست کلر، ریچارد پل لوس و هاوس نویبورگ از مدرسهی زوریخ بود. در سالهای بعد طراحان گرافیک جوانتر از بازل و زوریخ به این جمع پیوستند و ایدههایشان را به اشتراک گذاشتند. در مقایسه با آثار طراحی گرافیک در انگلیس و امریکا که دم از سبک سوئیسی بینالمللی میزدند کارهای این استودیوها بسیار بدیع به نظر میرسید.
به منظور درک بهتر اینکه چگونه رُزماری تیسی در قالب سبک سوئیسی منطقی میگنجد و چگونه این سبک را توسعه داده است، بجاست که بهطور خلاصه نگاهی به وضعیت هنر گرافیک سوئیس در سال ۱۹۶۰ بیندازیم. باید از پیش گفت که وی مطالعات طراحی گرافیک خود را سال ۱۹۵۸ در زوریخ تکمیل کرد.
بیشتر >